Facebook


 

Afdeling personeelszaken in een hotel

De afdeling personeelszaken of Human resources is verantwoordelijk voor het verzorgen van de personeelsadministratie. Hieronder valt o.a. het in- en uitdiensttredingsproces, de registratie van verlof en verzuim en het registreren van mutaties. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het wervingsproces. De taken bestaan o.a. uit het beheren van de werving & selectie kanalen, het verwerken van sollicitaties en het doen van de eerste selectie. Verder lever je de maandelijkse managementrapportages aan, plan/regel je trainingen voor personeel (introductietraining, BHV, veiligheidstrainingen) en ben je bezig met verschillende projecten zoals carreer events, stage events en procesverbeteringen. Bekijk alle personeelszaken vacatures

Iedere dag ziet er voor jou anders uit, want er horen nog meer taken bij zoals het verzorgen van introductiepakketten voor nieuwe medewerkers en alle verdere voorkomende ondersteunende, administratieve werkzaamheden. Ook signaleer je jubilea, geef je presentaties en rondleidingen en zet je een personeelstevredenheidsonderzoek op. Dit alles maakt het werken op de afdeling personeelszaken zeer leerzaam, divers, uitdagend en elke dag anders.

Je beschikt over de volgende eigenschappen en kwaliteiten:
  • Integer;
  • Zelfstandig;
  • Communicatief vaardig;
  • Flexibel;
  • Coachen & motiveren;
  • Georganiseerd;
  • Ondersteunend vermogen;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Affiniteit met de hospitality industrie;
  • Public Relations mindset. 
Afhankelijk van de grote van het hotel, oftewel het aantal werknemers zijn er verschillende functies binnen de afdeling:

Personeelszaken