Facebook


 

Afdeling huishouding in een hotel

Ieder hotel heeft het en iedere hotelgast merkt het. De huishouding in een hotel zorgt van ontvangstruimte tot hotelkamer dat het dag in dag uit schoon en fris is. Als medewerker housekeeping begint jouw hart sneller te kloppen van frisgewassen beddengoed en heb je oog voor detail. Deze afdeling houdt zich bezig met de schoonmaak van de kamers en de algemene ruimten. Deze afdeling communiceert veel met de afdeling receptie/ front office. Bedrijven die veel huishouding vacatures bieden zijn CSU, Bilderberg, Accor hotels en Hampshire
 
Jouw werkdag is pas geslaagd als jij en jouw team ervoor zorgen dat onze gasten met een grote glimlach door het schone hotel lopen. Een schoon hotel is jou op het lijf geschreven en jij krijgt er energie van om alle gastenvertrekken voor onze gasten te laten blinken. Bekijk alle huishouding vacatures.

De voornaamste taken van de afdeling huishouding zijn:
  • Schoonmaak van de hotelkamers;
  • Schoonmaak van algemene ruimten;
  • Opmaken van de bedden, verwisselen van bedlinnen;
  • Het aanleveren van schoon linnen en het afvoeren van het vuile linnen;
  • Het controleren van schoongemaakte kamers, en ervoor zorgen dat zij weer aan de standaarden van een schone kamer voldoen;
  • Het controleren van alle publieke ruimtes zoals bijvoorbeeld gangen, trappenhuizen, liften en publieke toiletten.

Bekijk huishouding vacatures per stad:
Schoonmaak vacatures Rotterdam
Schoonmaak vacatures Amsterdam
Huishouding vacatures Den Haag
Huishouding vacatures Maastricht
Huishouding vacatures Noordwijk aan Zee
Huishouding vacatures Hoofddorp
Huishouding vacatures Tilburg
Huishouding vacatures Utrecht

Huishouding vacatures in een hotel per functie:

Huishouding