Management in een hotel


Elke afdeling binnen een hotel heeft een leidinggevende of manager. Het hotel wordt bestuurd door een general manager en/of hotel manager.

Hotel Management

Met jouw management skills zorg jij dat medewerkers weten wat er van hun verwacht wordt en je hen begeleidt in hun werkzaamheden. Jij houdt het overzicht, bent stressbestendig en flexibel, waardoor jij makkelijk met onverwachtse situaties omgaat. Door deze combinatie van eigenschappen blink jij uit als manager van een hotel. Het management van het hotel komt vaak 1 keer per maand samen in de management team meeting. Bekijk alle management vacatures.

De taken die deze functie omschrijven zijn:
  • Het managen van het team waar jij verantwoordelijk voor bent;
  • Zorgen dat de dagelijkse processen goed verlopen op één of diverse afdelingen, daarom ben je ook veel op de vloer aanwezig;
  • Aanpassen van de procedures indien nodig voor een betere kwaliteit van het hotelproduct;
  • Het voorbereiden van meetings;
  • Het aanspreekpunt voor de gast;
  • Het oplossen van problemen en afhandelen van eventuele klachten;
  • Bijdrage leveren aan het waarborgen van de kwaliteit van de producten en diensten;
  • Bijwonen van sollicitatiegespreken en functioneringsgesprekken.
Andere management vacatures in een hotel per functie: