Facebook


 

Afdeling administratie in een hotel

Ben jij een spin in het financiële web? Heb jij sterke communicatie en computer skills? Ben jij een rekenwonder en gaat jouw hart sneller kloppen van organiseren? Dan is administratief medewerker of controller de ideale baan voor jou! Je werkt aan de debiteuren- en crediteurenadministratie en aan de maandafsluiting. Andere taken zijn het controleren en verzenden van facturen en het maken van rapportages.

Je ondersteund en assisteert de administratie afdeling. Je werkt onder andere aan analyses, vervolgens werk je de bevindingen uit in concrete actiepunten. Je zal verschillende business cases uitwerken die betrekking hebben op uiteenlopende aandachtsgebieden, zoals inkoop, interne controle en grootboek aansluitingen. Ook zal je actief deelnemen aan het crediteuren- en debiteurenproces en zal je de afdeling assisteren met bijvoorbeeld interne controles, maandafsluitingen, BTW-aangiftes en liquiditeitsoverzichten. Wij hebben de administratie vacatures voor jou op een rijtje gezet..

De voornaamste taken van de afdeling administratie zijn:
  • Het controleren van de financiële transacties;
  • De debiteuren stand onder controle houden;
  • Het maken van rapportages;
  • Het controleren van de kas systemen en haar procedures;
  • Vastleggen van afspraken en mutaties zoals bijv. arbeidsovereenkomsten, bevestiging uitdiensttreding etc.
  • Beoordelen van de kwaliteit van het proces en een bijdrage leveren aan het verbeteren van het HR (salaris)administratieproces;
  • Het verwerken en verzorgen van de financiële administratieve afhandeling van in- en uitgaande facturen;
  • Communicatie met leveranciers verzorgen.
Administratie vacatures in een hotel per functie:

Administratie