Facebook


 

Afdeling guest relations in een hotel

Als guest relations in een hotel ben je niet alleen het eerste gezicht, maar ook de eerste stem die de gast zal horen. Op de afdeling guest relations neem je de telefoon op en verbind je deze door met de juiste afdeling. Je kan de vragen beantwoorden en eventueel reserveringen aannemen.

Als direct aanspreekpunt van alle (hotel)gasten sta jij in het midden van de overweldigende lobby van het hotel. Jij behoudt het overzicht en weet zo de rest van het team aan te sturen. Jij zorgt ervoor dat de gasten op de juiste manier worden geassisteerd en kan snel schakelen tussen de verschillende afdelingen in uitdagende en stressvolle situaties. Jij neemt de feedback van onze gasten zeer serieus en gaat daar direct mee aan de slag. Je zorgt dat de gasten altijd een onvergetelijke ervaring hebben door enkel service op maat te leveren. Je taken zullen zeer uiteenlopend zijn, maar het belangrijkste is dat jij ervoor zorgt dat zodra iemand binnenloopt wie het ook mogen zijn volledig ontzorgd is. Voor concrete werkzaamheden zie guest relation vacatures.
 
Guest relations vacatures in een hotel per functie:

Guest Relations